Inghetata de mac

Mai am putin sirop de mac adus din Franta si trebuie sa-l folosesc pentru ca-si pierde din culoare de aceea am facut aceasta inghetata;sa stiti ca inghetata se face si cu sirop urmand aceasta reteta,in situatia in care nu aveti fructul respectiv
Nu am mai facut poza separat,am pus-o direct in forma pentru tort.
AVEM NEVOIE DE:
400g baza pentru inghetata
50ml sirop de mac
cateva picaturi colorant alimentar rosu
Se amesteca baza de inghetata care a stat la frigider 1zi,cu siropul si colorantul
apoi se rastoarna in masina de inghetata si se proceseaza 30min;in situatia in care dupa acest timp inghetata este tot moale,se lasa cuva la congelator 40min apoi se proceseaza din nou si se serveste
Aceasta metoda se foloseste in situatia in care inghetata este facuta pentru consum dar in cazul meu fiind facuta pentru tort,este indicat sa fie moale



2 comentarii:

  1. Interesanta reteta.
    Si ce culoare frumoasa!
    Pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Medi,aceasta inghetata are o aroma super deosebita,fara sa-i mai adaug eu nimic!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme