Baza pentru inghetata

Pentru ca in unele retete voi mentiona despre aceasta baza pentru inghetata,las aici reteta.
Aceasta baza,este folosita la prepararea diferitelor inghetate,se adauga doar piureul de fructe sau alte arome;reteta o am de la o italianca prietena cu Mihaela fata mea,iar in final veti servi o inghetata fina fara ace de gheata,important totusi ca sa se respecte cantitatile la gramaj.
AVEM NEVOIE DE:
1l de lapte
100ml frisca lichida
200g galbenusuri cantarite(eu am folosit 12galbenusuri de oua medii)
250g zahar

CUM SE PROCEDEAZA:
Toate ingredientele puse in blender,dupa ce se amesteca se rastoarna intr-un vas,se tine pe foc mic sau bain-marie,se amesteca pana se ingroasa
Se scoate vasul si se introduce intr-un alt vas cu apa rece,continuand sa se amestece,pentru a se realiza pasteurizarea corecta;dupa aceea se rastoarna pasta formata intr-un borcan cu capac infiletat si se tine la frigider pana a doua zi cand se poate folosi la prepararea inghetatei


Aceasta baza se poate folosi la o singura inghetata sau impartita in trei cum am procedat eu la tortul de inghetata.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme