Tort cu crema de zahar ars si mere

Tot priveam cu jind aceste torturi postate de diferite persoane pe FB si nu indrazneam sa-l fac si eu,pentru ca mi-era teama ca nu-l reusesc,pana intr-o zi cand m-am enervat si fara sa ma mai gandesc l-am executat si bine am facut!

AVEM NEVOIE DE:
CREMA:
8oua
1l lapte
200g zahar
200g zahar pentru caramelizat
BLAT:
5oua
200g zahar
200g faina
1praf de copt
2mere
CUM SE PROCEDEAZA:
Laptele fiert si racit se amesteca cu ouale batute cu zahar apoi se lasa deoparte
Pentru blat se amesteca ouale bine cu zahar,un praf de sare,si faina amestecata cu praful de copt si se lasa deoparte;
Se caramelizeaza zaharul intr-o cratita fara sa se arda,se intinde pe pereti apoi se pun pe fundul cratitei imediat,rondele de mere curatate de coaja si casuta cu seminte;
Se lasa putin sa se intareasca si sa fie prinse bine in caramel,apoi se rastoarna laptele pentru crema,
imediat compozitia pentru blat;nu va faceti griji daca s-au amestecat cele doua compozitii,la cuptor se vor separa;se da vasul la cuptor la foc mic 1h;iar dupa ce s-a racit foarte bine se rastoarna pe un platou si se lasa la frigider pana a doua zi cand se taie si se serveste.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme