Catina pentru raceala

Peste tot am auzit,am citit,am vazut-o si pe Sanda Ladosi cum si-a burdusit congelatorul cu pungi cu catina,au venit copiii din Italia pentru cateva zile si le-am facut si lor
Problema e ca acum e cam tarziu si boabele de catina sunt amestecate cu multe gunoaie(nu stiu de ce,probabil sunt cazute pe jos),si nu se mai poate pregati cu fructele intregi
asa ca eu am scos gunoaiele,le-am spalat foarte bine apoi le-am pasat cu blenderul
le-am trecut prin sita iar piureul obtinut,l-am amestecat cu miere de albine,am pus in borcane iar dupa 10zile se poate consuma dimineata cate 1lingurita pe stomacul gol
Aceasta reteta este corecta cu boabele de catina,spalate,scurse,amestecate cu miere,puse in borcane de regula mai mici,tinute la macerat 8-10zile in camara,apoi se poate consuma
Este buna atat pentru copii cat si pentru parinti,bunici!!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme