Curcan cu sos de ceapa

Cine in copilarie nu fugea de acest fel de mancare??eu da!! cand o vedeam pe mama ca are de curatat cate o sacosa de ceapa,stiam ce mancare face iar eu atunci incepeam sa umblu prin cuibarele gainilor ca sa-mi fac ceva sa mananc;abia dupa ce m-am casatorit si a trebuit sa gatesc am vazut cat este de buna aceasta mancare,mai ales in zile de iarna cu mamaliguta,cu muraturi si o cana de vin alaturi.......mmm aveam minte de copil si nu stiam ce-i bun.
Ingrediente:500g carne de curcan sau orice alta carne,1kg de ceapa,3ardei grasi colorati,1kg de rosii,20ml ulei,1-2ardei iuti,3catei de usturoi,sare,piper,cimbru,verdeata
Carnea spalata,taiata cubulete,o punem in vasul cu ulei incins sa se caleasca impreuna cu ceapa taiata marunt,ardeiii cubulete inclusiv cei iuti,lasam 20min sa se caleasca apoi adaugam rosiile pasate,acoperim si lasam sa fiarba 10-15min;dupa ce mancarea a scazut suficient,condimentam cu sare,piper,putin cimbru,usturoiul pisat,verdeata tocata marunt iar dupa 1-2clocote oprim focul si servim cu mamaliguta si castraveti murati;eu am avut pe farfurie o salata de rucola din gradina,recolta de toamna.
Cu aceasta reteta particip la provocarea sit-ului Gustos.ro si Philips pentru testarea noului Philips Multicooker,deci daca ai blog si vrei sa participi si tu,gasesti relatii aiciwww.gustos.ro/philips-multicooker.html
"Descopar retetele delicioas ale tuturor mamelor cu noul Philips Multicooker pe Gustos.ro"

4 comentarii:

  1. Cum sa refuzi o asemenea bunatate la orice ora din zi ??? Mai ales si cand ti se spune :
    "... cu mamaliguta,cu muraturi si o cana de vin alaturi..."
    Ma omori ! Tre'sa tai curcanul....
    Te tzuc cu drag Luluta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Moama,ce bunatate de mancare.Vin musai la masa si eu!Se poate?
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de apetisanta este aceasta mancare. Seara buna si multa sanatate draga Lubita. Pup1

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Lulu,absolut delicioasa si cu mult saft,ador ceapa si usturoiul,te pup draga mea draga:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme