Ardei iuti la otet


Pana acum 2ani,foloseam alta reteta pentru ardei iuti;jumatate apa,jumatate otet;anul trecut am marit doza de otet,am pus treisferturi otet si un sfert apa dar tot nu mi-au iesit;cauza nu o cunosc sau otetul nu mai e bun sau ardeiii nu au fost suficient de copti,ca mana a fost aceeasi!!
Acum am pus doar otet
Ingrediente:1kg de ardei bulgaresti,2-3morcovi,3l de otet,3linguri de sare de muraturi
Am fiert otetul cu sare si l-am lasat sa se raceasca;in sticle cu gura larga am pus ardei si bastonase de morcov;eu pun morcov,ca le mai ia din iuteala ardeilor iar la urma se pot consuma si ei fiind la fel de iuti ca si ardeiii.
Am pus otetul peste ardei,am lasat sticlele pe masa si cand a fost nevoie am mai pus otet;in sticlele pe care le vedeti am pus aproape 2,7l

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme